Billie Love

De patronen van Zonen 09  werden hier sinds ik startte met naaien in 2012 al vaak gebruikt. De recentste zoon, Billie, mocht niet aan de collectie ontbreken. Een goed t-shirt patroon dat valt wel in de smaak bij mijn kinderen.

Billie cactus

Billie viking

Billie, die is vlot in de omgang, past zich flexibel aan, kan verrassend uit de hoek komen en volledig in de spotlight staan maar kan indien gewenst achter de schermen blijven en de andere (Ole misschien? Of Cisse!) doen schitteren.

Billie croc

Billie croc

Op anderhalve maand maakte ik 5 Billies. Inderdaad, op de foto staan er maar 4! Mijn dochter had de 5e bij het nemen van de groepsfoto’s aan om naar school te gaan.

Billie favourite

Geen erg, de 5e is identiek aan de 2e maar een maatje groter en de mouwen wat wijder. Die waren iets te nauw aan haar polsen. Sharon legde tijdens de Zo(o)ndag in september even uit hoe we dat wijder maken van de mouwen konden aanpakken. Dat was dan meteen de eerste keer dat ik een patroon ‘echt’ aanpaste.

Deze versie zat lang in mijn hoofd. Ik was blij dat hij eindelijk realiteit werd!

Billie favourite

Billie Love bij ons! Maar het meest gemaakte patroon  blijft momenteel wel nog steeds Jacob. Ik ben benieuwd hoe lang hij zijn voorsprong nog kan behouden…

En jullie, hebben jullie ook zo’n patronen waar je steeds opnieuw naar teruggrijpt?

Tot gauw…

Mie

Details

Billie-love

  1. size: 80S / fabric: Lillestoff, design by Bora / shop: Bambiblauw
  2. size: 98 S & 104 S (+ wijdere mouwen) / fabric: Art Gallery Fabrics + grijze tricot + grijze boordstof / shop: Bambiblauw
  3. size: 128 S / fabric: Tyglycka + gestreepte boordstof / shop: Kersenpitje + Pauli
  4. size: 116 S / fabric: Finch Fabrics / shop: Bambiblauw
10 gedachtes over “Billie Love

    1. miekeitsmie schreef:

      Dank je! Ik ben heel benieuwd hoe ik het ingepland ga krijgen, daar heb ik lang over getwijfeld. Maar we zien wel zeker. En nu lukt het me eindelijk deftig en makkelijker om ook eens wat reacties op blogberichten van anderen achter te laten. 🙂 We leren al bij. Jeeuj.

Comments are welcome!

