To blog or not to blog

Er werd gewikt en gewogen! Tja, lang over iets nadenken is nu eenmaal een deel van mij. Maar ik hakte de knoop door en dacht uiteindelijk: “We kunnen het altijd eens proberen!”

Vandaag zwier ik het eerste bericht online.

Waarover ik wil bloggen? Naaien vooral. En wellicht af en toe een reeks foto’s die ik mooi vind. Ik hou er wel van om de zaken wat op een rijtje te zien staan. Hoe ik het praktisch ga aanpakken? Dat zal de tijd wat moeten uitwijzen…

Tot gauw…

Mie

4 gedachtes over “To blog or not to blog

Comments are welcome!

