Into the woods with Ole

Wie me volgt op Instagram zag ze reeds enkele keren passeren, hier is het verhaal van de beestige Oles!

Toen de stoffencollectie Happy Nature 2 van Bambiblauw gelanceerd werd en ik de versie van paspelpoes Joke op Instagram zag passeren hapte ik meteen toe om de stof te kopen. Zoals hier eerder aangegeven ben ik anders nogal van het afwachtende type, dus die snelle beslissing lag een beetje buiten mijn comfort zone. Zeg nu zelf, zachte tricot met een groot dier op… daar zouden mijn kinderen toch niet kunnen aan weerstaan? Niet? De stof werd gelukkig volledig goedgekeurd, maar dan bleef ze toch een korte tijd liggen (Ik beschouw zo’n 3 maanden niet als lang. Er liggen immers enkele serieuze senioren op mijn stoffenplank).

IMG_6328De kinderen vroegen wel enkele keren om er iets mee te maken maar ik had nog niet helemaal beslist. Uiteindelijk werd het Ole. 2 keer Ole met rits! Mijn zoon heeft al sinds hij 2 is een absolute hekel aan knopen dus ik was indertijd echt ontzettend blij dat er een tutorial kwam om de standaard Ole om te vormen tot een Ole met rits. Nu moest ik alleen een goed moment vinden voor de constructie ervan.

IMG_6298

IMG_6313De komst van Kids Clothes Week (KCW) bracht de verlossing. Ik word precies altijd gebeten door een soort inspiratie microbe in de weken die aan KCW voorafgaan. Wilde plannen spoken dan door mijn hoofd. Lange lijstjes ook trouwens… Ik verkoos dan toch maar reëel boven surreëel en besliste 2x Ole op de planning te zetten. Gelukt!

IMG_6326

IMG_6355

Conclusie: Ole is geliefd bij mijn kinderen in deze uitvoering. Het was voor hen de ideale pull om te dragen tijdens het warme herfstweer van de afgelopen weken en werd dus al vaak gekozen.

IMG_6329Mijn contente wildebrassen met hun wilde dieren in het wild! Daar word ik eigenlijk wel blij van!

Hebben jullie kinderen eigenlijk veel inspraak in wat jullie maken? Of vinden ze gewoon alles goed?

Tot gauw

Mie

FullSizeRenderFullSizeRender_1

Details

  1. Pattern: Ole by Zonen 09 / Size: 104 S / Fabric: Happy Nature 2 by Bambiblauw + zwarte tricot / Shop: Bambiblauw
  2. Pattern: Ole by Zonen 09 / Size: 122 S / Fabric: Happy Nature 2 by Bambiblauw + lichtgrijze melange tricot / Shop: Bambiblauw

Follow my blog with Bloglovin

6 gedachtes over “Into the woods with Ole

  1. Tam Tam schreef:

    Knap! Die okergele gecombineerd met dat zwart is echt mijn favoriet! Ik geef toch wel wat inspraak om zeker te zijn dat de kleding uiteindelijk gedragen wordt. Zo zonde als dat niet het geval zou zijn…

Comments are welcome!

