2015/ Memories in sewing

*Scroll down for English

Omdat het de tijd is van lijstjes!

  • Totaal: > 60
  • Meest productieve maand: december, 10 stuks
  • Minst productieve maand: april, 1 stuk, een Lars (die tot mijn grote spijt volledig werd afgewezen door de zoon)
  • Voor de oudste zoon: 15 stuks
  • Voor de dochter: 22 stuks
  • Voor de jongste zoon: 15 stuks
  • Voor mezelf: 3 stuks
  • Varia: 8 stuks
  • Grootste uitdaging:  Lars & Theo
  • Meest gebruikte patroon: Mini Hudson Pants van True Bias & Billie van Zonen 09, allebei 5 keer
  • Recykleer projecten: 3
  • Kledingstukken die niet de liefde kregen die ze verdienden: 1 Cisse, 1 Lars, 1 Blush blouse
  • Enkele niet afgebeelde projecten: een gehaakte sjaal, wanten, het laatste project van 2015 en 3 Lila jumpsuits waarvan je heel binnenkort meer te zien krijgt!
  • Ik leerde dat ik mijn zoon zijn mening moet leren vragen voor ik aan een project begin!
  • Ik leerde dat ik nog veel meer geniet van het hele proces als ik mijn tijd neem!

Kortom, hopelijk komt er ook tijd om te naaien in 2016!

Tot binnenkort

Mie

Because it’s that time of the year for lists!

  • Total: > 60
  • Most productive month: December, 10 pieces
  • Least productive month: April, 1 piece, a Lars that was completely rejected by the son.
  • For the eldest son: 15
  • For the daughter: 22
  • For the youngest son: 15
  • For me: 3
  • Various: 8
  • Biggest challenge: Lars & Theo
  • Most used patterns: Mini Hudson Pants by True Bias and Billie by  Zonen 09, both 5 times
  • Recycle projects: 3
  • Clothes that didn’t receive the love they deserved: 1 Lars, 1 Cisse, 1 Blush blouse
  • Some projects not pictured: 1 crocheted scarf, mittens, the last project of 2015 & 3 Lila jumpsuits of which you will see more in the week to come.
  • I learned that I should ask my son’s opinion!
  • I learned that I enjoy the proces more if I take my time!

So hopefully there will be time for sewing in 2016!

Greetz

Mie

 

 

9 gedachtes over “2015/ Memories in sewing

    1. miekeitsmie says:

      Doen. Het bijhouden stimuleerde mij om na de bevalling van F de draad van naaien terug op te nemen. Ik zag dat ik effectief iets gedaan kreeg over verloop van tijd ook al dacht ik soms van niet.

  1. Kelly says:

    Met (nog snel groeiende) kinderen in huis zit je duidelijk veel sneller aan een hoger aantal projecten 🙂 Ik had wel wat meer willen naaien langs een kant, maar ik had niet per se iets dringends nodig… Tof dat je ook gerecykleerd hebt! Maar ook: dit jaar wat meer voor jezelf?

    1. miekeitsmie says:

      Ik heb af en toe een idee voor mezelf, maar ik heb het moeilijk met tijd nemen om een patroon deftig aan te passen. Op het lijstje in mijn hoofd staat wel een pyjamabroek, een bloesje, t-shirt en misschien ook eens een kleedje… Ondertussen blijf ik mijn kleerkast gewoon beetje bij beetje vereenvoudigen. 🙂

Comments are welcome!

