She made me an offer I could not refuse!

 

Het zal wel geen geheim zijn dat ik af en toe eens m’n winkelmandje vul bij Petite Couture!

Ik ben ontzettend fan van het stoffenaanbod dat Wendy te bieden heeft en kom dan ook graag snuisteren in haar mooie webshop. Het afgelopen jaar maakte ik al heel wat met stoffen uit haar shop. Hieronder een greep uit m’n dochter haar privé collectie! Morgen toon ik je nog haar nieuwste aanwinst.

IMG_5684

IMG_6097

 

IMG_4269

Toen Wendy me vroeg of ik ook graag Petite Couture Creator wou worden moest ik niet lang nadenken en kreeg ze al heel snel een bevestigingsmailtje in haar inbox.

Volgende week toont ze jullie m’n eerste bijdrage. Wil je een sneakpeek… check dan deze week zeker ook mijn instagram! 🙂

Deze week geeft ze jullie wat info over mij prijs. Benieuwd? Surf dan snel naar haar blog.

Groetjes

Mie

 

7 gedachtes over “She made me an offer I could not refuse!

Comments are welcome!

