Come fly with me

De zee en vliegeren! Ik moet je niet vertellen dat dat een geslaagde combinatie is aan onze kust. Ik probeerde er dan ook zelf een te maken. Hoewel het eerst een beetje zoeken was naar de juiste hoeveelheid wind en na wat gesleutel aan de positie van de touwen, hebben we deze vlieger toch nog frequent kunnen testen. De kinderen vonden het geweldig. Ik vond het op 1 of andere manier zeer rustgevend als de vlieger zonder enige zichtbare moeite bleef zweven in de lucht!

DSC_0383

DSC_0372

DSC_0396

Wil je weten hoe je zelf aan de slag kan om een vlieger te maken? Check dan snel de blog van Petite Couture voor een tutorial!

Veel plezier

Groetjes

Mie

 

2 gedachtes over “Come fly with me

Comments are welcome!

