Sashiko meets Hummingbird

DE PUZZELSTUKJES

  • Ik kocht mooie jeanskleurige linnen stof voor mezelf. Maar vond de stof bij nader inzien niet zo goed bij me passen qua kleur.
  • Ik keek vol bewondering naar de Sashiko in het boek Sewing Happiness van Sanae Ishida! Sashiko proberen stond al een tijdje op mijn ‘planning’, maar ik kon maar niet beslissen voor welk project.
  • Ik zag enkele prachtige Hummingbird dresses verschijnen bij  deze dame en kreeg ze maar niet uit mijn hoofd.
  • Ik sukkelde eerst nog wat met het rimpelen van het linnen (dit puzzelstukje mag de volgende keer gerust ontbreken)

DE PUZZEL

Een Hummingbird dress in linnen met een paar lijntjes Sashiko in het bovenstukje!

DSC_0207

DSC_0225

DSC_0227

DSC_0294

DSC_0301

DSC_0305

DSC_0283

Groetjes

Mie

DETAILS

Pattern: Hummingbird dress by Rabbit Rabbit Creation / Fabric: Linen by Robert Kaufman / Shop: Mondaysmilk

 

10 gedachtes over “Sashiko meets Hummingbird

  1. barbara schreef:

    keikeischoon!!!! dat patroontje kende ik nog niet, Sashiko klinkt ingewikkeld en ziet er ook wel een beetje zo uit, maar misschien is dat net een interessante uitdaging 😉 Jouw prachtexemplaar triggert mijn nieuwsgierigheid in elk geval!!

Comments are welcome!

