Party dress

Toegegeven, het is hier stil geweest in het najaar. Maar dat wil niet zeggen dat er niets gemaakt werd. Gelukkig maar!

Dat dit stofje een Kerst feestkleedje ging worden wist ik zodra ik het uit het postpakket haalde ergens in september. Zachte flannel achtige stof (brushed cotton) met intense kleuren en fijne zilveren details. Mijn liefde voor Nani Iro groeide nog maar eens!

Gecombineerd met een patroon uit Fu-Ko basics, m’n enige maar zeer geliefde Japans patronenboek, is dit een kleedje waar m’n dochter zich heel goed in voelt. Ondertussen testte ik 3 van de patronen uit dit boekje uit maar echt waar ik zou er met veel plezier zo ongeveer alles uit willen maken. De volgende staat dan ook al op de planning voor januari!

dsc_0905

dsc_0897

dsc_0888

dsc_0876

dsc_0860

dsc_0870

Groetjes

Mie

 

DETAILS

Pattern: Fu-Ko basics, [1] / Fabric: Nani Iro / Shop: Miss Matatabi

7 gedachtes over “Party dress

Comments are welcome!

