Loveralls for a boy

Voor het laatste project van 2016 nam ik graag mijn tijd!

Ik keek er erg naar uit om de Loveralls uit te proberen en wou dan ook graag een mooi resultaat hebben. Toegegeven, alle nodige naden doorstikken met dubbele draad vergt wat tijd, maar de broek ziet er hierdoor wel ‘echt’ uit ondanks een vergeten af te werken naad aan de binnenkant. 🙂

De schouderbanden liet ik achterwege en gebruikte in de plaats bretellen die ik online vond bij Kleine Koning.

Maar ik nam bij het maken van deze loveralls vooral mijn tijd voor m’n allereerste ritssluiting in een broek. Ik heb het lang uitgesteld, vooral omdat ik het niet durfde proberen en het nooit echt nodig was. Maar het was tijd… en het lukte… gelukkig!

Ik ben helemaal weg van dit broekje! De pasvorm is perfect voor m’n zoon. Gecombineerd met z’n Theo hemd was hij afgelopen week helemaal klaar voor de feestdagen.

dsc_0056

dsc_0065

dsc_0064

dsc_0005

dsc_0006

dsc_1029

dsc_0016

dsc_1026

dsc_1012

Groetjes

Mie

DETAILS

Pattern: Loveralls Dungarees by  Petit à Petit and Family (http://www.petitapetitandfamily.com/shop/)

Fabric: stretchjeans / Shop: Stoff.be

Braces: Kleine Koning (https://www.kleinekoning.nl/)

6 gedachtes over “Loveralls for a boy

Comments are welcome!

