2016/ Memories in sewing

Met opnieuw het meeste projecten voor de dochter, een gelijkstand in gemaakte kledingstukken voor de jongens en een hopeloze achterstand voor mezelf en mijn man is het ook opnieuw dit jaar overduidelijk dat ik het liefst kledij voor mijn kinderen maak! Maar dat zal wel helemaal geen verrassing zijn natuurlijk. 🙂

Billie was opnieuw het meest gebruikte patroon met 13 keer! Ik werkte aan 7 recykleer projecten, maakte 5 jassen en 1 vlieger. Als je me vraagt 1 enkel favoriet project te kiezen dan slaag ik daar waarschijnlijk niet in. Maar, ik kan je wel met zekerheid het meest gedragen project tonen, namelijk de Pim salopette voor mijn jongste zoon.

DSC_0611

 

dsc_0043-2

Een doel voor volgend jaar? Misschien een kleedje voor mezelf, een hemd voor m’n man, die tas voor mezelf?

Het maakt eigenlijk niet uit, we zullen wel zien!

Wat zijn jullie plannen voor het komende jaar?

Groetjes

Mie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 gedachtes over “2016/ Memories in sewing

  1. Miet schreef:

    Allemaal zo mooi! En 5 jassen?!? Respect. Mijn naaidoelen: meer jassen, meer voor mezelf én een pim-salopetje van zodra die handleiding er is 😊

  2. Khadetjes schreef:

    Ik zie ongelooflijk schone naaisels én prachtfoto’s ♥♥
    Wat een jaar was dat zeg, 2016!
    Die tas, dat jurkje of hemd, die komen er wel als je er zin in hebt, dat wens ik je eerst en vooral toe, een jaar vol naaisels die recht uit je hart komen… ik neem me voor hetzelfde te doen 😉

  3. Tam Tam schreef:

    Wat een prachtig overzicht! Veel blauw ook vooral :-). Aangezien ik probeer de meeste kledij voor de kinderen zelf te naaien, zal ik vooral maken wat ze op dat moment nodig hebben. En misschien toch ook wel wat voor mezelf 🙂

Comments are welcome!

