Jacket in Jeans

Eerlijk gezegd ben ik best wel een liefhebber van winter. Koude dagen, liefst met een hoop sneeuw erbij, prachtig licht ik heb dat graag. De winter mag van mij dus gerust tot z’n officiële datum duren…

Dat neemt natuurlijk niet weg dat er al eens niet vooruit gekeken kan worden zodat er eens iets gemaakt kan worden voor de komende seizoenen.

Voor m’n Petite Couture bijdrage van deze maand koos ik daarom voor een patroon uit m’n -hoe kan het ook anders- Japans patronenboek!

dscf1227

dscf1263

Het werd een neutraal lente-proof manteltje, dat wellicht op veel outfits zal passen, zowel casual, stoer, lief of deftig.

Meer details, meer foto’s en hoe ik het verder afwerkte kan je lezen op de blog van Petite Couture (http://blog.petitecouture.be/). Een afwerking waar ik altijd nog kan aan verder werken. Waar m’n inspiratie, tijd en goesting me heen leiden. Als dat geen luxe is!

Groetjes

Mie

 

 

5 gedachtes over “Jacket in Jeans

Comments are welcome!

