Pyjama Party

Aha, juist ja, ik had hier ook nog ergens een blog!

In februari gingen we dus op naaiweekend.

In februari speelde ik een spelletje (of 6) Bumba memo om de stoffen te verloten die Joke voor ons wist te verzamelen.

In februari verloor ik zo ongeveer elk spelletje memo (tja…) en kwam ik toch thuis met een hele hoop nieuwe leuke stoffen. Voornamelijk tricot, waarvan ik vrij zeker was dat ze bij de kinderen wel in de smaak gingen vallen.

De eerste van die stoffen is nu verwerkt.

J had nood aan een nieuwe pyjamabroek en wist heel snel welke stof hij daarvoor graag wou. Toen de broek eenmaal afgewerkt op mijn naaitafel lag en F hem ook zag liet hij heel goed verstaan dat hij er ook zo eentje wilde. Gelukkig was er nog net genoeg over.

Broertjes content! Mama content!

DSCF5003

DSCF5013

DSCF5017

DSCF5011

DSCF5019

DSCF5033

DSCF5030

Groetjes

Mie

DETAILS

J) Pattern: Wolf by Zonen 09 / Size: 128 + extra length / Fabric: gift from Modecoupon, Sint -Niklaas

F) Pattern: Oliver Pants by  Minniemie & Emma en Mona / Size: 92 / Fabric: gift from Modecoupon, Sint-Niklaas

 

 

3 gedachtes over “Pyjama Party

Comments are welcome!

