Birds & Stripes

De beschrijving van een zwakke plek (van mezelf)!

Namelijk: als ik op een zondagavond mijn mails nog durf te checken en bericht blijk te hebben dat er nieuwe stoffen beschikbaar zijn bij Mon Depot, dan reageer ik op 2 mogelijke manieren.

OF: ik kijk bewust niet. Want ik heb nu eenmaal al meer stof in m’n kast liggen dan ik tijd heb om ze te verwerken.

OF: ik kijk bewust wel! En als ik wel kijk, dan mag je er bijna zeker van zijn dat m’n winkelmandje gevuld geraakt.

Toen ik bericht kreeg dat de stoffen van Wolf & Rita beschikbaar waren, besliste ik om wel te kijken. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad!

Hieronder kunnen jullie zien waarom!

DSCF5193

DSCF5208

DSCF5189

DSCF5180

DSCF5170

DSCF5178

DSCF5213

Groetjes
Mie

 

DETAILS

Pattern: Tinny by Straightgrain / Size: 5yr / Fabric: Wolf & Rita, Birds ’n stripes / Shop: Mon Depot

The dress is fully lined with a circle skirt for extra volume.

Shoes: Saltwater Sandals

Jacket: HEMA

 

 

 

5 gedachtes over “Birds & Stripes

Comments are welcome!

