About Opinions and Letting Go (a little)

Mijn kind heeft een mening! Dus zoals je al wel eens eerder hoorde heeft hij dat zeker over kledij.

Ik zou misschien niet altijd exact hetzelfde kiezen als hij als hij mij alles zelf zou laten kiezen maar dat is meer een oefening in loslaten voor mij dan een probleem voor hem. Hij groeit als het ware enkele centimeters als hij iets nieuws draagt dat hij écht  heel graag ziet! En dat doet uiteindelijk gewoon deugd om te zien! Dus we doen ons best om op zoek te gaan naar wat hij graag ziet en waar ik me tegelijk toch ook nog  op zijn minst een beetje kan in vinden voor de gelegenheid waarvoor we het kopen, soms ook rekening houdend met de bruikbaarheid ervan voor zoon 2 in de toekomst.

DSCF7971

Trouwens, het feit dat hij de ontzettend felgele t-shirt met hamburgers erop kiest in plaats van de iets kalmere versie ervan bleek uiteindelijk nog handig te zijn. Dat shirt is een absolute aanrader tijdens een superdrukke dag in de dierentuin waar je 8-jarige vooral graag voorop op ontdekking gaat en achter elke hoek plots verdwenen lijkt te zijn!

DSCF7957

DSCF7945

DSCF7951

Voor z’n nieuwe Cisse shorts besloot hij een chambray stof met cactussen erop te kiezen. Hier kan ik me trouwens volledig in vinden. Combineren met de hamburger t-shirt was wel niet meteen een optie. 😉 Misschien vinden we nog een shirt met superhelden die er perfect op past! Dus als iemand tips heeft waar ik er leuke kan vinden, altijd fijn om te horen.

Groetjes

Mie

PS: Een lezende zoon was plots bereid om enkele foto’s te laten nemen. De onderhandelingen strandden op 10 foto’s. Het boek moet je er wel in elke foto bijnemen! 🙂

DETAILS

Pattern: Cisse by Zonen 09 / Size: 128 Small / Fabric: chambray / Shop: Piekewieke

Een gedachte over “About Opinions and Letting Go (a little)

Comments are welcome!

