Marieke!

Met het overzicht van alle opties en een assortiment stofjes onder de arm trok ik naar m’n dochter. Het was na even kijken en twijfelen duidelijk: De simpelste versie met een rokje in de kattenstof, dat wou ze!

DSCF7870

DSCF7875

DSCF7861-2

Ik dacht eerlijk gezegd dat ze ergens wat ruffels zou willen bijsteken maar dat wou ze niet. Ze koos zelfs eigenlijk voor een patroontekening van een achterkant van het kleedje. Om maar een idee te geven van hoe eenvoudig ze het eigenlijk wou.

DSCF7887

DSCF7912

DSCF7898

DSCF7905

DSCF7904

Het zit haar als gegoten! Perfecte maat 110 voor mijn 5jarige.

Heel misschien maak ik toch nog een versie met short in een stofje naar mijn keuze… Zou ik het wagen zonder voorafgaand consult? Of is dat iets teveel living on the edge? 😉

Groetjes

Mie

DETAILS

Pattern: Marieke by Ikatee / Size: 110 / Fabric: Cotton+Steel / Shop: Petite Couture

 

 

4 gedachtes over “Marieke!

  1. Miet schreef:

    Schoon, joh! En chapeau voor zoveel inspraak. ik zou dat durven, dat shortkje snaar eigen smaak, ik krijg haar meestal nog omgepraat 🙂

Comments are welcome!

